Здравейте група! Приятно ми е да съм сред вас! Съвсем наскоро закупих автомобила си 147 жтд 1.9 115к.с. и се сблъсках с проблем, за който искам да ви помоля за помощ, та да разкажа какво се случва. Сядаш в колата даваш на контакт и всичко работи и светва, дисплея свети бледо и червеното осветление фоновото не е особено силно, палиш колата и всичко по таблото загася, само сигналните лампи светят, фоновите светлини и дисплейте не светят. На самото дисплейче е изписана следната грешка NQS not programed. Проверих бушоните, всички са здрави. Вързах колата с компютър не отчита грешки, но когато му дам тест осветление фоново и диплей светват перфе, махна компа и загасят.не знам какво да правя! Предишния собственик каза че без да иска е разменил + и - на акумулатора в опит да го зареди, и от там е станал тоя филм. Давайте съвети.
Известие
Collapse
No announcement yet.
NQS not programed
Collapse
X
-
Мисля че четох подобен въпрос скоро, както и да е.
В повечето случай, когато се върже неправилно акумулатора, не се разминава без нещо да изгори. В твоя случай, нещо в боди компютъра, да е дало фира. Вземи от морга с опция да го върнеш и пробвай. Но изчакай ecotronic той е спеца по жички. Защото ако сменяш компютъра, ще имаш проблеми с ключа после. Абе филма е голям.
Защо взе колата, като са ти казали че са 'вързали' грешно акумулатора? И ми е чудно, как е успял. Като сложиш наобратно акумулатора, не стигат кабелите до клемите.
-
Първоначално публикувано от Ghostface86 Покажи съобщениеМисля че четох подобен въпрос скоро, както и да е.
В повечето случай, когато се върже неправилно акумулатора, не се разминава без нещо да изгори. В твоя случай, нещо в боди компютъра, да е дало фира. Вземи от морга с опция да го върнеш и пробвай. Но изчакай ecotronic той е спеца по жички. Защото ако сменяш компютъра, ще имаш проблеми с ключа после. Абе филма е голям.
Защо взе колата, като са ти казали че са 'вързали' грешно акумулатора? И ми е чудно, как е успял. Като сложиш наобратно акумулатора, не стигат кабелите до клемите.
Акумулатор с обратни полюси !!!
Comment
-
Първоначално публикувано от Ghostface86 Покажи съобщениеМисля че четох подобен въпрос скоро, както и да е.
В повечето случай, когато се върже неправилно акумулатора, не се разминава без нещо да изгори. В твоя случай, нещо в боди компютъра, да е дало фира. Вземи от морга с опция да го върнеш и пробвай. Но изчакай ecotronic той е спеца по жички. Защото ако сменяш компютъра, ще имаш проблеми с ключа после. Абе филма е голям.
Защо взе колата, като са ти казали че са 'вързали' грешно акумулатора? И ми е чудно, как е успял. Като сложиш наобратно акумулатора, не стигат кабелите до клемите.Не всички, които се скитат, са изгубени.
Comment
-
Първоначално публикувано от Iurinatora Покажи съобщениеЗдравейте група! Приятно ми е да съм сред вас! Съвсем наскоро закупих автомобила си 147 жтд 1.9 115к.с. и се сблъсках с проблем, за който искам да ви помоля за помощ, та да разкажа какво се случва. Сядаш в колата даваш на контакт и всичко работи и светва, дисплея свети бледо и червеното осветление фоновото не е особено силно, палиш колата и всичко по таблото загася, само сигналните лампи светят, фоновите светлини и дисплейте не светят. На самото дисплейче е изписана следната грешка NQS not programed. Проверих бушоните, всички са здрави. Вързах колата с компютър не отчита грешки, но когато му дам тест осветление фоново и диплей светват перфе, махна компа и загасят.не знам какво да правя! Предишния собственик каза че без да иска е разменил + и - на акумулатора в опит да го зареди, и от там е станал тоя филм. Давайте съвети.
159 1.8 MPI
166 2.0 TS (ex)
Comment
-
Дежурния празнословец, се разписа. Следвай съвета на ecotronic.
П.П А обяснението на стария собстрвеник, че давали ток от друга кола, със свързани на обратно кабели, е малоумно. Нали се сещаш, че и другата кола ще го отнесе.
dancho76, колегата не е казал, че са сложили такъв акумулатор. Не че не е възможно, то идиоти в магазините и сервизите бол.
Comment
-
Подаването на ток с обратна полярност би могло да нанесе поражения по ел инсталацията само ако акумулаторът не го е имало или, ако е бил прекъснал.
Едно от първите неща, което ще си замине в такава ситуация е диодната плочка на алтернатора.
159 1.8 MPI
166 2.0 TS (ex)
Comment
-
Мисля,че с един PROXY alignment този Instrument Panel (NQS) ще си дойде на мястоAlfa Romeo 147 1.9 JTD 16V M-JET 140hp 192A5.000,6 marce-DISTINCTIVE +SELENIA WR (WIDE RANGE) 5W-40 - временно спряна от движение....
Alfa Romeo Brera 2.4 JTDm 20V 210CV
sigpic
Comment
-
Първоначално публикувано от Ghostface86 Покажи съобщениеДежурния празнословец, се разписа. Следвай съвета на ecotronic.
П.П А обяснението на стария собстрвеник, че давали ток от друга кола, със свързани на обратно кабели, е малоумно. Нали се сещаш, че и другата кола ще го отнесе.
dancho76, колегата не е казал, че са сложили такъв акумулатор. Не че не е възможно, то идиоти в магазините и сервизите бол.Не всички, които се скитат, са изгубени.
Comment
Comment