Известие

Collapse
No announcement yet.

NQS not programed

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • NQS not programed

    Здравейте група! Приятно ми е да съм сред вас! Съвсем наскоро закупих автомобила си 147 жтд 1.9 115к.с. и се сблъсках с проблем, за който искам да ви помоля за помощ, та да разкажа какво се случва. Сядаш в колата даваш на контакт и всичко работи и светва, дисплея свети бледо и червеното осветление фоновото не е особено силно, палиш колата и всичко по таблото загася, само сигналните лампи светят, фоновите светлини и дисплейте не светят. На самото дисплейче е изписана следната грешка NQS not programed. Проверих бушоните, всички са здрави. Вързах колата с компютър не отчита грешки, но когато му дам тест осветление фоново и диплей светват перфе, махна компа и загасят.не знам какво да правя! Предишния собственик каза че без да иска е разменил + и - на акумулатора в опит да го зареди, и от там е станал тоя филм. Давайте съвети.

  • #2
    Мисля че четох подобен въпрос скоро, както и да е.

    В повечето случай, когато се върже неправилно акумулатора, не се разминава без нещо да изгори. В твоя случай, нещо в боди компютъра, да е дало фира. Вземи от морга с опция да го върнеш и пробвай. Но изчакай ecotronic той е спеца по жички. Защото ако сменяш компютъра, ще имаш проблеми с ключа после. Абе филма е голям.

    Защо взе колата, като са ти казали че са 'вързали' грешно акумулатора? И ми е чудно, как е успял. Като сложиш наобратно акумулатора, не стигат кабелите до клемите.

    Comment


    • #3
      Първоначално публикувано от Ghostface86 Покажи съобщение
      Мисля че четох подобен въпрос скоро, както и да е.

      В повечето случай, когато се върже неправилно акумулатора, не се разминава без нещо да изгори. В твоя случай, нещо в боди компютъра, да е дало фира. Вземи от морга с опция да го върнеш и пробвай. Но изчакай ecotronic той е спеца по жички. Защото ако сменяш компютъра, ще имаш проблеми с ключа после. Абе филма е голям.

      Защо взе колата, като са ти казали че са 'вързали' грешно акумулатора? И ми е чудно, как е успял. Като сложиш наобратно акумулатора, не стигат кабелите до клемите.

      Акумулатор с обратни полюси !!!

      Comment


      • #4
        Първоначално публикувано от Ghostface86 Покажи съобщение
        Мисля че четох подобен въпрос скоро, както и да е.

        В повечето случай, когато се върже неправилно акумулатора, не се разминава без нещо да изгори. В твоя случай, нещо в боди компютъра, да е дало фира. Вземи от морга с опция да го върнеш и пробвай. Но изчакай ecotronic той е спеца по жички. Защото ако сменяш компютъра, ще имаш проблеми с ключа после. Абе филма е голям.

        Защо взе колата, като са ти казали че са 'вързали' грешно акумулатора? И ми е чудно, как е успял. Като сложиш наобратно акумулатора, не стигат кабелите до клемите.
        Едва ли си чувал, но да знаеш от мен, че акумулатора може да се зареди наобратно. И минусът да стане плюс
        Не всички, които се скитат, са изгубени.

        Comment


        • #5
          Подаван е ток от друга кола, така са разменили + и -.

          Comment


          • #6
            Първоначално публикувано от Iurinatora Покажи съобщение
            Здравейте група! Приятно ми е да съм сред вас! Съвсем наскоро закупих автомобила си 147 жтд 1.9 115к.с. и се сблъсках с проблем, за който искам да ви помоля за помощ, та да разкажа какво се случва. Сядаш в колата даваш на контакт и всичко работи и светва, дисплея свети бледо и червеното осветление фоновото не е особено силно, палиш колата и всичко по таблото загася, само сигналните лампи светят, фоновите светлини и дисплейте не светят. На самото дисплейче е изписана следната грешка NQS not programed. Проверих бушоните, всички са здрави. Вързах колата с компютър не отчита грешки, но когато му дам тест осветление фоново и диплей светват перфе, махна компа и загасят.не знам какво да правя! Предишния собственик каза че без да иска е разменил + и - на акумулатора в опит да го зареди, и от там е станал тоя филм. Давайте съвети.
            Направи диагностика на боди компютъра и виж в CAN info, какъв е статуса на dashboard node (NQS).


            159 1.8 MPI
            166 2.0 TS (ex)

            Comment


            • #7
              Дежурния празнословец, се разписа. Следвай съвета на ecotronic.

              П.П А обяснението на стария собстрвеник, че давали ток от друга кола, със свързани на обратно кабели, е малоумно. Нали се сещаш, че и другата кола ще го отнесе.

              dancho76, колегата не е казал, че са сложили такъв акумулатор. Не че не е възможно, то идиоти в магазините и сервизите бол.

              Comment


              • #8
                Подаването на ток с обратна полярност би могло да нанесе поражения по ел инсталацията само ако акумулаторът не го е имало или, ако е бил прекъснал.
                Едно от първите неща, което ще си замине в такава ситуация е диодната плочка на алтернатора.


                159 1.8 MPI
                166 2.0 TS (ex)

                Comment


                • #9
                  Мисля,че с един PROXY alignment този Instrument Panel (NQS) ще си дойде на място
                  Alfa Romeo 147 1.9 JTD 16V M-JET 140hp 192A5.000,6 marce-DISTINCTIVE +SELENIA WR (WIDE RANGE) 5W-40 - временно спряна от движение....
                  Alfa Romeo Brera 2.4 JTDm 20V 210CV
                  sigpic

                  Comment


                  • #10
                    Първоначално публикувано от Ghostface86 Покажи съобщение
                    Дежурния празнословец, се разписа. Следвай съвета на ecotronic.

                    П.П А обяснението на стария собстрвеник, че давали ток от друга кола, със свързани на обратно кабели, е малоумно. Нали се сещаш, че и другата кола ще го отнесе.

                    dancho76, колегата не е казал, че са сложили такъв акумулатор. Не че не е възможно, то идиоти в магазините и сервизите бол.
                    Напиши нещо интелигентно, не е срамно да си признаеш, че не знеш. За това сме тук знаещите и опитните за да научиш нещо. Попитай какво не ти е ясно и ще ти отговоря.
                    Не всички, които се скитат, са изгубени.

                    Comment


                    • #11
                      И така,какво успях да направя! По препоръка смених боди компютъра, компютъра на мотора, имобилайзера с ключ. Филма си е същия, на контакт,свети, запалиш и няма никой! Какво да търся хора?

                      Comment


                      • #12
                        Таблото с уредите. По-горе те попитах за статуса му (dashboard node) ама ти си сменяш наред.


                        159 1.8 MPI
                        166 2.0 TS (ex)

                        Comment

                        Working...
                        X